Szukaj na tym blogu

sobota, 12 czerwca 2010

Hej.

Jestem Marianna.
I od dziś 12 czerwca zaczynam prowadzić ten Blog.
Bardzo mnie interesują koty i właśnie o nich jest ten blog.
Będę robiła małe konkursy na blogu , wiadomości o kotach też się tu znajdą.
Proszę o komentowanie postów i dodanie siebie do obserwatorów.
No to coś jeszcze o mnie:
Mam 11 lat.
Mam kota nazywa się Mieciu.
I jestem zalogowana na stronie stardoll.com
Mój nick na tej stronie to:
marianna-1998
I dodam jeszcze zdjęcie jednego kota z mojej ulubionej rasy.
To jest kot bengalski.
A i będę dodawać posty codziennie.
I jutro dodam zdjęcia mojego kotka Miecia.

Pa.

2 komentarze:

  1. Hejka :)
    Będę codziennie zaglądać na bloga :)
    Napewno się nie będę nudzić ;)
    Mój nick na Stardolu to Hadziukowa
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim przekonaniu koty to są jedne z najsympatyczniejszych zwierzaków. Fajny wpis jest o nich w https://psy24.pl/aktualnosci,ac145/jak-nauczyc-kota-korzystac-z-kuwety,4409 i moim zdaniem, iż nauka korzystania z kuwety jest bardzo potrzebna. Tym bardziej, że kociak musi załatwiać się właśnie w tego typu miejscach.

    OdpowiedzUsuń